Адміністрація навчального закладу

/Files/images/IMG_1664.jpg


Галина Євстахівна Міхно - директор дошкільного навчального закладу (ясла – садок) №2 «Сонечко» комбінованого типу м.Моршин, Львівської області, делегат ІІ всеукраїнського з’їзду працівників освіти України.

"Я вибрала Долю собі сама…

І що зі мною не станеться –

у мене жодних претензій нема

до Долі – моєї обраниці..." (Л.Костенко).

ДНЗ №2 «Сонечко» м. Моршин - це щось маленьке, тепле і ніжне, яке випромінює світло і пестить нас своїми променями. Джерелом енергії «Сонечка» є її директор. Понад 26 років наполегливої рутинної праці віддала вона цьому закладу, який сьогодні є взірцем виховної, навчальної і духовної роботи з дошкільнятами. Її робочий день починається з усмішки, з планів, з дій. Визнання її активної життєвої позиції, творчості, взірцевих особистих якостей стало важливим кроком у зміцненні авторитету.

Реформа дошкільної освіти, яка відбувається сьогодні, ставить перед нами, освітянами, дедалі складніші та масштабніші завдання, щодо вдосконалення змісту, підвищення якості, розвитку та оновлення дошкільної освіти. Тому усі наші педагоги мають вищу педагогічну освіту, досконало володіють новітніми інтерактивними технологіями, 70% володіють іноземними мовами, застосовуючи її в роботі з дітьми. Робота з підростаючим поколінням – одна з важливих сфер довготривалої соціальної політики нашого закладу. Тут дбають про естетику, побутові умови, змістовне дозвілля, якісне харчування. Пріоритетним завданням ДНЗ є «Формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, патріотично налаштованої особистості».

Колектив ДНЗ №2 «Сонечко» з повагою ставиться до кожної дитини, її уподобань, адже у садочку панує атмосфера тепла та довіри, постійного інтересу і щирої приязні. Оточують дітлахів жваві, яскраві, хвилюючі стосунки, активні дії зі словом, музикою, художньою діяльністю, фізкультурними вправами, казкою, грою. Тут ми всі разом: вчимося берегти своє здоров’я,жити в гармонії з собою та світом,вчимося позитивної самооцінки та відповідальності,формуємо почуття власної гідності,піклуємось про розвиток тіла і розуму, навчаємо дітей добра і краси.

Ми створили енергійну, сміливу, творчу педагогічну команду, яка живе і працює як єдиний, добре налаштований механізм, створили програми й календарно-тематичне планування, і ми готові до подальшого руху вперед, до нових перемог і відкриттів. Кожен із нас:дітей, педагогів, працівників, проводить у дитячому садку двадцять два дні з тридцяти на місяць. Це більше, ніж половина життя - це саме життя. Ми живемо дитячим садком, а дитячий садок живе нами. Уранці кожен приносить сюди не лише книжки, зошити, малюнки, а й свій настрій, свої думки, свої мрії. Дитячий садок приймає все це з подякою, а натомість дарує нам можливість пізнати ближче навколишній світ, один одного, себе.

Перебування в нашому садочку допомагає дітям звикнути до нових обставин, дає їм можливість відчути себе частинкою маленького колективу, навчитися співпрацювати з іншими дітьми, що в майбутньому допоможе їм без особливих психологічних проблем посісти належне місце в групі,в школі, а далі і в житті. Вельми важка робота всіх працівників закладу, але її результат — щасливе дитинство наших маленьких вихованців.

Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на інтересі до найближчого соціального, природного і культурного оточення (сім’ї , батьківського дому, рідного міста, країни, традицій та звичаїв свого народу). Позитивне ставлення до світу закладається на основі виховання любові та поваги до найрідніших людей (мами, тата, бабусь, дідусів, братів, сестер), усвідомлення тісного взаємозв’язку між поколіннями. Педагоги нашого закладу приділяють увагу формуванню у дошкільників дієвих емпатійних проявів, щодо близьких, адже мало розуміти, що таке доброта, турбота, вдячність, взаємодопомога – необхідно проявляти ці почуття у повсякденні, цінувати членів своєї сім’ї й теплоту рідної домівки.

У своїй роботі ми використовуємо особистісно-орієнтований підхід до дітей, інтерактивні методи і прийоми, досконало вивчивши матеріали «Концепції громадянського виховання», де чітко окреслено основні засади, цілі, напрямки, зміст, форми та методи громадянського виховання, які цілеспрямовано та ефективно забезпечують процес розвитку і формування громадянина, тобто особистості, в якій гармонійно поєднується високі моральні чесноти: громадянська зрілість, патріотизм, почуття обов’язку та відповідальності перед суспільством, Батьківщиною. Ефективність розв’язання завдань патріотичного виховання залежить від налагодженості тісної взаємодії між педагогами і батьками. Так просвітницька робота з сім’ями вихованців ДНЗ проводиться у різних формах співпраці з ними (батьківські збори, семінари, бесіди, «дні відкритих дверей», перегляд фрагментів освітньої роботи, інформаційні стенди, тематичні папки-пересувки, газети дитячого садка, «скриньки запитань та звернень», школи турботливих мам і татусів, електронні бібліотеки, онлайн-консультації, тощо) і передбачає ознайомлення батьків із специфікою освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.

«Велика та мудрість пройти по дорогах життя в чистоті .А мудрість вимагає подвигу, подвигу душі і серця, любові до людей,Батьківщини».

Кiлькiсть переглядiв: 90

Коментарi